MONITORIMI

Monitorim në kohë reale

 

Monitorë telefonikë
  • Panele monitorimit të telefonatave hyrëse, me shfaqjen e kohëzgjatjes mesatare të telefonatave, agjentit në pritje, SLA-ve.
  • Monitor për aktivitetin e IVR që tregon statusin aktual e telefonatës në sistem.
  • Monitor predictive për shfaqjen ne kohe reale te te dhenave mbi statusin e linjes Outbound, telefonatave në pritje, operatorëve të lirë dhe kohës së fillimit të telefonatës.

Monitorë punimi
  • Monitorim i agjentit, me një panel që shfaq të dhëna për aktivitetin aktual të agjentit, telefonatave të tij dhe kohës së qendrimit në study.
  • Monitorë custom me specifika sipas fushatës apo klientit.
  • Monitorë real-time.

 

Koleksion i te dhenave real time

 

Statusi i agjenteve

Zbulim direkt i statusit të agjentëve në kohë reale duke përdorur teknologjinë websocket dhe llogaritjen e kontaktueshmërisë në kohë reale.

Te dhena mbi telefonaten

Zbulim i rezultatit të telefonatës në linjë, identifikim i numrave të pavlefshëm dhe llogaritje e kohës së pritjes përpara transferimit tek një tjetër operator.

Sekretaria telefonike

Njohja e sekretarive telefonike. Sistem për konfirmimin e sekretarisë telefonike.