Cilesi maksimale dhe reduktim i kohës se start up
Të kesh të instaluar barren telefonike CallMe do te thote te jesh ne gjendje te menaxhosh dhe shpërndash ne menyre efikase fluksin e telefonatave ndërmjet operatorëve.
Normalisht, eshte Team Leaderi ai qe konfiguron organizimin e sallave dhe operatoreve, vendos rregullat dhe kriteret për shpërndarjen e telefonatave dhe monitoron aktivitetet, statistikat dhe statusin e sistemit ne çdo kohe.
Kur kanalet e komunikimit aktivizohen ne internet, barra telefonike kthehet ne nje program menaxhimi me shume kanale.
Operatoret mund te logohen sipas fushatave, të kerkojne Pushimin dhe të menaxhojnë detyra të ndryshme qe i caktohen, të gjitha me ane te barres telefonike.
- Barre telefonike SIP.
- Dy kanale per perdorues per trabocco, predictive dhe inbound.
- Monitorim real-time.
- Vendi i punes ku eshte i instaluar software eshte i integruar teresisht me nje sistem menaxhimi qe i pergjigjet ndryshimeve ne fushate apo ne menyre punimi.
- Lejon login dhe logout te sigurt te agjenteve, transferimet tek nje operator tjeter, regjistrimin e telefonatave, propozon praktikat per tu punuar, regjistron kohen e punimit, ka funksionalitetin whisper dhe asistencen ne remote.
- Permban nje browser chrome te integruar, ku praktikat mund te ngarkohen me ane te CRM-se tone ose nga sisteme te tjera web. Gjithashtu permban panele te dedikuar per trajnimin e operatoreve si dhe panele monitorimi qe i sherbejne team leader-ave dhe supervizoreve.
Veprimet tipike qe nje agjent mund te realizoje duke perdorur barren telefonike CallMe
INBOUND |
OUTBOUND |
PREDICTIVE |
BACK OFFICE |
APPUNTAMENTO |
LISTA MANUALE |