Call Center Software

Call Center Software

Komunikimi me klientet eshte teper i rendesishem per arritjen e objektivave te biznesit. Prandaj, duhet te ekzistoje patjeter.

Te flasesh me klientet nepermjet telefonit, eshte me e veshtire se menyrat e tjera te komunikimit. Se pari, sepse personat qe do t’i pergjigjen telefonatave te klienteve duhet te jene te pergatitur per te evituar pausat gjate komunikimit dhe per te dhene pergjigje direkte dhe te sakta. Se dyti, sepse duke mos patur asnje informacion mbi historikun e klientit, eshte e veshtire te kuptosh problematiken e tij.

Per te lehtesuar kete lloj komunikimi, ajo qe ju duhet eshte nje Call Center Software.

 

 

Nje Call Center Software, sic eshte sherbimi Call Me, qe ne ofrojme, ju ndihmon ne keto hapa:

  • Ben ndarjen e operatoreve telefonike ne grupe dhe vendos cili grup do te marre telefonata nga kliente te caktuar.
  • Duke e drejtuar nje telefonate te caktuar drejt operatorit te duhur, ul kohezgjatjen e telefonates. Keshtu gjate dites, mund t’i ofrohet ndihme me shume klienteve.
  • Organizon telefonatat, duke ulur kohen e qendrimit te klientit ne pritje.
  • Ofron nje sistem qe permban te dhena te aksesueshme ne cdo kohe, per cdo klient. Kjo e ndihmon operatorin te kuptoje historikun e klientit.
  • I jep klienteve ne pritje udhezime per t’i drejtuar telefonatat e tyre drejt operatoreve qe mund t’i japin zgjidhje problemit permes sistemit IVR.

 

Gjithashtu, nje Call Center Software, si Call Me, organizon edhe punen e menaxhereve.  

Me ane te software-ve te dedikuar, menaxheret mund te kontrollojne ne kohe reale performancen e operatoreve dhe feedback-un e klienteve. Ne kete menyre arrihet analizimi i problematikave te klienteve dhe dhenia e nje zgjidhjeje brenda nje kohe te shkurter. Monitorimi eshte nje ceshtje e rendesishme per mbarevajtjen e punes dhe organizimin e saj ne menyre eficente.