SISTEMI CALL CENTER

SISTEM MENAXHIMI PER CALL CENTER

Gjithçka qe ju nevojitet per nje call center.
Nderfaqe e thjeshte dhe moderne, menaxhim kompleks i rezultateve te telefonatave, ngarkimi dhe shkarkimi i te dhenave, pergatitje raportesh dhe monitorim ne kohe reale.

Ofrojme nje sistem call center open source, i cili eshte unik dhe i gjithi i integruar me baze Asterisk, si dhe suport te plote per aktivitete call centre Inbound dhe Outbound dhe gjithashtu per Sisteme Predictive, Barre Telefonike, IVR dhe software CRM.

 

 

FUNKSIONALITETET KRYESORE QE OFROJME

 

Barre telefonike SIP

Barra telefonike lejon logimin e agjenteve ne menyre te sigurt, transferimet, regjistrimin e telefonatave, propozon praktika per t’u punuar dhe regjistron kohet e punimit te tyre, degjimin e telefonatave ne kohe reale, whisper dhe asistence ne remote.

Nderfaqja qe perdoret per punim eshte plotesisht e integruar me sistemin e menaxhimit te te dhenave dhe azhornohet automatikisht me ndryshimet qe behen ne nivel fushatash apo metodash punimi te agjentit.

Ajo permban nje browser chrome qe eshte i integruar ne nderfaqen qe sheh agjenti ku shfaqen praktikat dhe te dhenat e klientit si dhe panelet e monitorimit apo faqet e dedikuara per supervizoret apo team leader-et.

Funksionalitetet kryesore te barres telefonike jane:

  • Dy kanale per agjent, i dyti per trabocco predictive dhe inbound.
  • Monitorim real-time.
  • Funksionalitete te degjimit ne kufje, whisper, chat dhe mesazhe ne forme notification ne real-time.
  • Browser i integruar: per te rritur nivelin e sigurise mund te punohet pa patur nje browser te instaluar ne PC.

 

Meso me shume ->

 

CRM e integruar

Sistemi CRM eshte lehtesisht i personalizueshem per te permbushur nevojat e klienteve dhe ofron sistem dokumentacioni dhe sistem te importit dhe eksportit te te dhenave.

Per me teper, eshte e mundur te zbatohen lehtesisht strategjite per best-time-to-call dhe predictive, te ndertohen skema sipas feedback-ut te klientit, si dhe te behet monitorimi i telefonatave.

Regjistrimi masiv i telefonatave behet me ane te nje portali qe lejon ri-degjimin e telefonatave per kontrollin e cilesise se asistences se dhene.

Funksionalitetet kryesore te sistemit CRM jane:

  • Sistem menaxhimi i gjithi i integruar.
  • Menaxhimi i agjenteve dhe krijimi i lidhjes agjent-fushate-metoda punimi.
  • Ngarkim dhe shkarkim i te dhenave, pergatitje raportesh dhe eksportim i te dhenave.
  • Nderfaqe punimi open-source, e modifikueshme nga klienti.

 

Meso me shume ->

Monitorim ne kohe reale

Monitoret tane tregojne nje pasqyre te plote te gjithshkaje qe ndodh, duke ju dhene mundesine qe te jeni gjithmone te azhornuar dhe te merrni vendime mbi te dhenat qe shikoni per te arritur objektivat e biznesit tuaj.

Eshte i mundur filtrimi i telefonatave dhe i numrave jo te sakte.

Gjithashtu eshte e mundur të llogaritet koha e pritjes ne linje perpara te telefonates transferimit tek nje operator tjeter dhe njohja e sekretarive telefonike.

 

Funksionalitetet kryesore te paneleve te monitorimit jane:

  • Monitor qe tregon numrin ditor te praktikave te punuara/per tu punuar.
  • Monitor per agjentet, i cili tregon te dhena mbi fushaten aktuale ku po punohet, si dhe llogarit kohen e qendrimit te agjentit ne pritje apo ne study.
  • Monitor custom te studiuar sipas fushates ose klientit.
  • Monitor per aktivitetin e IVR, qe tregon statusin e telefonates ne nje kohe te caktuar.

 

Meso me shume ->

 

Regjistrim vokal

Regjistrimet vokale menaxhohen automatikisht nga nje shërbim i caktuar.

Portali qe mundeson ri-degjimin e regjistrimeve, kufizon aksesin per personat e paautorizuar dhe regjistron nderhyrjet e kontrollit të cilesise.

Regjistrimi masiv i telefonatave behet me ane te nje portali qe lejon ri-degjimin e telefonatave per kontrollin e cilesise se asistences se dhene.

Funksionalitetet kryesore te sistemit te regjistrimit vokal jane:

  • Regjistrimet kodifikohen me algoritmin AES.
  • Regjistrimet behen ne nivel barre telefonike per te siguruar siguri te plote.
  • Regjistrimet vokale ruhen te sigurta ne databaze deri ne 10 vjet.

 

 

PRODUKTE TE TJERA

Lexo me shume per produktet e tjera qe ofrojme:

DIALER PREDICTIVE                           IVR

 


 

Ejani na vizitoni prane zyres sone ne:

Adresa
Rruga Abdyl Frasheri 7, Hekla Center, Shkalla 1, Kati 8

 Qyteti
Tirana, Albania

 

Ose na kontaktoni ne:      

Telefon
+355 4 562 8594

Email
info@smart-tech.al

 

Kliko dhe na shkruaj edhe ne Skype